כל מה שצריך לדעת על אוכל כשר בדובאי

מאז שהדלתות לאיחוד האמירויות נפתחו בפנינו, הישראלים, חלה מהפכה שלמה בכל מה שקשור לאוכל כשר בדובאי. היום אפשר למצוא שפע של אפשרויות כשרות – מסעדות, בתי מלון וכן ארוחות שבת. 

סצנת האוכל הכשר בדובאי חיה ובועטת ורק הולכת וגדלה. בכתבה הבאה תמצאו את כל מה שצריך לדעת על אוכל כשר בדובאי!

מסעדות כשרות בדובאי

נכון ליום כתיבת שורות אלו אפשר למצוא כמה מסעדות כשרות בדובאי שכדאי לכם להכיר:

  • מסעדת Armani/Kafהמסעדה הכשרה הראשונה בדובאי. זוהי מסעדה שממוקמת בקומת הקרקע של הבורג' ח'ליפה, במלון היוקרה של ארמני. כל המנות במסעדה כשרות למהדרין, וניתן למצוא מנות כמו חומוס וטחינה, דגים, סלטים, וכן מנות של בשר ועוף. ניתן להזמין מהמסעדה גם ארוחות שבת. מומלץ להזמין מקום מראש.
  • בית קפה Elli's Cafe & Bakeryבית קפה חלבי כשר שנמצא בגולדן מייל שבלב הפאלם ג'ומיירה. זהו בית קפה חלבי מודרני ובעל ניחוח מזרח תיכוני, שפתוח לארוחות בוקר, צהריים וערב. אם התגעגעתם לארוחת בוקר ישראלית – זה המקום. 
  • מסעדת Kosher Place "המקום הכשר" בדובאי הוא מסעדה יוקרתית היושבת במלון Jumeriah Creek Side ומציעה מבחר של מנות ישראליות בסגנון "על האש". בתפריט מזטים, חומוס, חצילים, עראייס, לחמעג'ון ומבחר בשרים על האש. 
  • מסעדת מול הים (Mul Hayam)מול הים היא מסעדה ישראלית כשרה שיושבת על המים. היא מציעה שפע של מנות ישראליות כמו חומוס, שקשוקה, דגים, סלטים, פסטות, פלאפל ועוד!
  • מסעדת TLVמסעדה ישראלית נוספת שממוקמת בקומה ה-37 של מלון H. המסעדה כשרה ומציעה מנות בשריות וישראליות, סלטים צבעוניים, מאפים בעבודת יד ומנות כמו שקשוקה ופלאפל, והכל באווירה ישראלית ועם מוזיקה שמחה ברקע.

כל המסעדות הכשרות בדובאי מפוקחות על ידי רבי לוי דוכמן, הרב של חב"ד באמירויות שמפעיל את ה-EAKC, הסוכנות של האמירויות לתעודת כשרות. הכשרות היא גלאט מהדרין. 

ארוחות שבת בדובאי

מעבר למסעדות הנ"ל, שכמובן סגורות בשבת, ניתן למצוא מספר מקומות המציעים גם אוכל כשר בדובאי בשבת:

  • מסעדת Armani/Kaf – גם המסעדה במלון ארמני מציעה טייק-אווי לכבוד שבת שניתן להזמין מראש. 
  • קייטרינג Elli's Kosher Kitchen – קייטרינג של אלי קריל ובו מנות כשרות לטייק-אווי וכן לארוחות שבת. ארוחות שבת כוללות חלות, חומוס, עוף, תפוחי אדמה, ירקות ועוד. ארוחת שבת יכולה להגיע עד אליכם למלון בו אתם מתארחים. 
  • בית חב"ד – בבית חב"ד של דובאי תוכלו למצוא ארוחות כשרות ומוצרים כשרים אחרים. אם אתם מעוניינים בארוחת שבת לפי הספר, דעו שבית חב"ד מארח מדי שבוע ארוחת שבת במלון מרינה. מומלץ להזמין מקום מראש לארוחת שבת. 

מלונות כשרים בדובאי

לבסוף, כדאי לדעת שבדובאי לא מעט מלונות המציעים ארוחות כשרות, ארוחות בוקר כשרות ותפריט כשר. בין המלונות האלו מלון ארמני, מלון Jumeriah Creekside ומלון הילטון. מה שבטוח, יהיו לכם מגוון של אופציות כשרות בחופשה הקרובה שלכם בדובאי, ונראה כי האופציות הכשרות רק ימשיכו ויגדלו בהמשך!

תוכן עניינים

מחפשים מדריך בדובאי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה!

ביטוח-נסיעות-לחול-דובאי-אמירויות
דובאי, אחת מהערים המרהיבות והיוקרתיות ביותר בעולם, היא מגדלור של חדשנות ועושר. מגדלי ענק מזהירים, קניונים עצומים, ואטרקציות תיירותיות מודרניות משתלבים עם שווקים מסורתיים וחופים...