אטרקציות לילדים בדובאי – האם דובאי מתאימה לילדים?

דובאי היא עיר פלאית שיש בה הכל מהכל והיא מתאימה לכולם, כך שאין אחד שיימצא את עצמו משועמם אפילו לא לרגע אחד. גם ילדים יאהבו מאוד את דובאי, והעיר ידידותית במיוחד למשפחות. 

ברחבי העיר תמצאו שפע אטרקציות מיוחדות שלא תמצאו במקומות אחרים בעולם – ממתחם בו הילדים יכולים להתנהג כמו מבוגרים, דרך מוזיאונים חד פעמיים ועד פארקי שעשועים רווי אדרנלין. איגדנו לכם 5 אטרקציות לילדים בדובאי שאסור לפספס, שמתאימות לילדים מכל הגילאים – מקטנטנים ועד בני נוער. 

מוזיאון הילדים OliOli

מוזיאון ייחודי ואינטראקטיבי לילדים עם פעילויות מעשיות המעוררות משחק חיובי. המתחם מחולק לשמונה גלריות בנושאים שונים והילדים חופשיים לשוטט, לתהות ולגלות את החללים  שנועדו לטפח יצירתיות, סקרנות ודמיון. בגלריית המים הם יכולים לנתח תיאוריות של הנדסה ופיזיקה וליצור אינטראקציה עם למעלה מ-10 מיצגים הכוללים מים וגשם, בגלריית האוויר יוכלו לבנות טילים ומטוסים ולבחון את לחץ הרוח, ובקומת המשחק הצבעונית הם יוכלו לטפס, להתנדנד ולהתגלגל בג'ימבורי חד פעמי שנוצר על ידי האמן טושיקו מקאדם.

למי מתאים? ילדים בגילאי 2-11

פארקי השעשועים של דובאי 

בדובאי יש שפע של פארקי שעשועים שילדים יעופו עליהם. יש כמה פארקים שכדאי לתת עליהם את הדעת: לגולנד הוא פארק מרהיב לחובבי לגו והרפתקאות, הפארק Motiongate מביא את הוליווד לדובאי עם מתקני שעשועים, רכבות ואטרקציות המבוססות על הסרטים האהובים של השנים האחרונות, הפארק World Of Adventure של IMG יציע רכבות הרים משוגעות, בעוד פארק המים Aquaventure מלא במגלשות מים מסחררות, אבובים וצינורות שיזרקו אתכם היישר לבריכת כרישים – וזה רק חלק קטן מהפארקים שמחכים בדובאי.

  • למי מתאים? בני נוער הרפתקנים יאהבו במיוחד את הפארקים. שימו לב כי הרבה מתקנים דורשים גובה מינימלי של מטר אחד לפחות (וזה נבדק בכניסה למתקן!). לרוב יש אזורים המותאמים לילדים קטנים, ומתחת לגיל 3 נכנסים חינם למרבית הפארקים.  

רכישת כרטיס מוזל ל MotionGate

Powered by GetYourGuide

רכישת כרטיסים ל Worlds of Adventure

רכישת כרטיסים ל Atlantis Aaquaventure Waterpark

Powered by GetYourGuide

גן הניסים – Dubai Miracle Garden

זהו גן הפרחים הגדול בעולם, גן צבעוני ויפיפייה שנראה ממש כמו גן עדן, ובו אפשר ללכת לאיבוד במבוך של שבילי פרחים ושיחים צבעוניים ומעוצבים, כולל נדנדות ודובונים ענקיים. בגן הניסים תוכלו להצטלם וליהנות מפסלי הפרחים המרהיבים.

  • למי מתאים? לכל הגילאים – ילדים קטנטנים יאהבו להסתובב ולהתרשם (כניסה חינם עד גיל 3), ונערים ונערות יעופו על התמונות לרשתות החברתיות. 

לרכישת כרטיסים במחיר מוזל

Powered by GetYourGuide

אטרקציית KidZania

קיד-זאניה היא אטרקציה ייחודית בקניון דובאי, אטרקציה זוכת פרסים לילדים שמציעה להם "חוויית מבוגרים". במתחם הזה, שנראה ממש כמו עיר עם רחובות, בניינים וכלכלה מתפקדת, ילדים יכולים לקחת על עצמם תפקידים של מבוגרים, לעבוד, להרוויח כסף, להוציא אותו ולהתנהל ממש כמבוגרים קטנים. 

  • למי מתאים? מרבית הפעילויות מתאימות לגילאי 4-16. ילדים מתחת לגובה של 120 ס"מ צריכים להתלוות במבוגר.

האקווריום של דובאי

האקווריום של דובאי הוא עוד חוויה מדהימה לילדים, הממוקמת בקניון דובאי. האקווריום הוא בית ל-140 מינים של חיות ים והוא מציע אפשרויות רבות לבחון את החיות האלו – ללכת במנהרה של 48 מטרים מוקפים בקירות שקופים מכל הכיוונים, לצפות בכרישים מעל הראש ואפילו לעשות שנורקלינג.

האקווריום של דובאי

למי מתאים? ילדים מכל הגילאים ייהנו מהאקווריום (מתחת לגיל שנתיים הכניסה בחינם), אך שימו לב כי יש אטרקציות המוגבלות בגיל – למשל, יש להיות בגובה של 140 ס"מ ומעלה כדי להיכנס לאטרקציית הכרישים, ואטרקציית הפינגווינים מתאימה לילדים מגיל שנתיים ומעלה. 

לרכישת כרטיסים במחיר מוזל

Powered by GetYourGuide

זו רק טעימה מהאטרקציות הרבות לילדים שיש לדובאי להציע. בין היתר מחכים לכם עוד מגוון מוזיאונים המתאימים לילדים (כמו מוזיאון העתיד), סקי דובאי, החלקה על הקרח, מתחם קפיצה, מתחם הרפתקאות, ספארי במדבר ועוד. תמיד בדקו את הגבלות הגיל כדי לא להתאכזב! 

תוכן עניינים

מחפשים מדריך בדובאי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה!

ביטוח-נסיעות-לחול-דובאי-אמירויות
דובאי, אחת מהערים המרהיבות והיוקרתיות ביותר בעולם, היא מגדלור של חדשנות ועושר. מגדלי ענק מזהירים, קניונים עצומים, ואטרקציות תיירותיות מודרניות משתלבים עם שווקים מסורתיים וחופים...