אפליקציות מומלצות לדובאי – אילו אפליקציות להוריד לפני החופשה

לפני כל נסיעה ליעד חדש מומלץ לבדוק מה הן האפליקציות שעובדות בעיר ואיך הן יכולות לעזור להפוך את הטיול לחלק, נוח וקל יותר. אם אתם נוסעים לחופשה בדובאי, יש לנו כמה אפליקציות בדיוק למטרה הזו – אפליקציות הנוגעות לתיירות, תחבורה, הזמנת אוכל, כרטיסים ואירועים מיוחדים, שיעזרו לכם להפוך את החופשה בדובאי להרבה יותר נוחה. 

הכינו את הסמארטפונים והורידו את האפליקציות הבאות:

אפליקציית Visit Dubai

האפליקציה הזו היא אפליקציה המיועדת לתיירים ומאגדת בתוכה את כל המידע הבסיסי שתזדקקו לו במהלך הטיול שלכם. היא כוללת אפשרות לתכנון טיול, דרכה תוכלו להרכיב את הלו"ז שלכם ולהוסיף נקודות עניין ואטרקציות, ואף יכולה לבנות לכם טיול לפי תחומי העניין שלכם. בין היתר היא כוללת מידע על אירועים מיוחדים שקורים בעיר, הזמנת כרטיסים לאטרקציות, שופינג, חופים, פארקי שעשועים, מסעדות, תרבות ועוד. 

אפליקציית Talabat

אם אתם מעוניינים להזמין אוכל אליכם למלון, האפליקציה Talabat היא ה"וולט" של דובאי. האפליקציה הזו מציגה מגוון ענק של מסעדות ואף סופרמרקטים, ותשלח את המנות או המצרכים עד אליכם בצורה קלה, נוחה ומהירה. ניתן לשלם במזומן או באשראי.

אפליקציית Wojhati

האפליקציה הזו מיועדת למי שמתכנן להתנייד בתחבורה ציבורית. זו אפליקציה של משרד התחבורה בדובאי והיא מספקת לוחות זמנים של כל האוטובוסים, המעבורות וקווי המטרו, כך שתוכלו לתכנן בקלות את ההתניידות שלכם ממקום למקום. לאפליקציה יש גם פיצ'ר של AR, כך שתוכלו לכוון את הטלפון לכיוון מסוים והיא תראה לכם את תחנת האוטובוס הכי קרובה וכיצד להגיע אליה. 

אפליקציית RTA DUBAI

אם אתם מתכננים לשכור רכב דובאי, אתם מוכרחים להתקין את האפליקציה הזו, שתאפשר לכם לשלם על חנייה בכל מקום ברחבי העיר ואף יכולה להציג לכם את לוקיישן הרכב במקרה ששכחתם היכן חניתם. היא כוללת גם אפשרות להזמנת מונית. 

אפליקציית NearBuy

עוד אפליקציה מדהימה לתיירים היא האפליקציה הזו, שעובדת בקניונים רבים בדובאי. ברגע שאתם נכנסים לקניון, האפליקציה שולחת לכם נוטיפקציות על סיילים ומכירות בקניון הספציפי בו אתם נמצאים. היא גם מציעה דילים אקסקלוסיביים – שווה למי שמחפש שופינג בדובאי!

אפליקציית Careem

האפליקציה הזו היא ה"אובר" של דובאי. היא מאפשרת לכם להזמין מוניות מכל מקום, בין אם ברגע הזה או בהזמנה מראש. המחירים נוחים, ורוב הנהגים מורגלים בעבודה עם תיירים והאנגלית שלהם מצוינת. ניתן לשלם במזומן או דרך האפליקציה. זו דרך קלה להזמין מונית ולהתנייד בעיר. 

אפליקציית Epic Reality

האפליקציה איתה נסיים היא האפליקציה המיוחדת הזו, אפליקציית טיולים העושה שימוש במציאות רבודה כדי לעזור לתיירים להתנייד ברחבי דובאי בצורה בטיחותית. האפליקציה הזו היא כמו מדריך טיולים שיעזור לכם לקבל מידע בזמן אמת על בטיחות, נושאים הקשורים לקורונה, צורך להשתמש במסכות, מזג האוויר ועוד סיכונים נוספים בפנים או בחוץ. כמו כן, האפליקציה כוללת מידע על אירועים, מסעדות, אתרים, גלריות חד פעמיות וכל מה שקורה עכשיו בעיר. 

תוכן עניינים

מחפשים מדריך בדובאי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה!

ביטוח-נסיעות-לחול-דובאי-אמירויות
דובאי, אחת מהערים המרהיבות והיוקרתיות ביותר בעולם, היא מגדלור של חדשנות ועושר. מגדלי ענק מזהירים, קניונים עצומים, ואטרקציות תיירותיות מודרניות משתלבים עם שווקים מסורתיים וחופים...