איפה הכי מומלץ לארגן הצעת נישואין בדובאי?

אין ספק שדובאי היא אחת הערים הרומנטיות והמיוחדות בעולם, ולכן זה לא מפתיע שהיא הפכה למקום פופולרי להצעות נישואין. כשתבקרו בדובאי אתם עשויים לראות כריעות ברך על ימין ועל שמאל, בין אם על פסגת הבורג' כאליפה, בסירה ערבית מסורתית או בנופי המדבר המרהיבים.

הצעת נישואין בדובאי

אם אתם חושבים על הצעת נישואין בדובאי, יש לנו כמה מקומות יפהפיים וטיפים חשובים שיהפכו את ההצעה שלכם לבלתי נשכחת. אלו כמה נקודות שכדאי לכם לשקול להצעה המרגשת: 

פסגת הבורג' ח'ליפה

נוף אל בורג' ח'ליפה

מה צריך יותר מהצעת נישואין על גורד השחקים הגבוהים ביותר בעולם? לכרוע ברך בקומה ה-148 של הבורג' ח'ליפה זו חוויה בלתי נשכחת שתיקח את האהבה שלכם לשחקים חדשים. קומת התצפית מציעה נופי 360 מעלות על קו האופק של העיר ועל המפרץ הפרסי, ופעימות הלב מהגובה הבלתי נתפס רק יוסיפו להצעה המיוחדת שלכם.

שמורת הטבע Dubai Desert Conservation Reserve

אם אתם יותר טיפוסים של טבע, או מחפשים הצעת נישואין אינטימית יותר, מומלץ לכם לשקול את שמורת הטבע של מדבר דובאי – היכן שחוזה אנטוניו באסטון הציע נישואים לשחקנית ההוליוודית אווה לונגוריה! הפארק הלאומי הראשון של איחוד האמירויות מציע נופי מדבר מרהיבים ובלתי נגמרים, שיהוו תפאורה מרהיבה להצעת הנישואין שלכם. תוסיפו לזה רכיבה על גמלים, טיול ג'יפים או אפילו טיסה בכדור פורח, ותקבלו הצעה בלתי נשכחת.

גן הניסים של דובאי Dubai Miracle Garden

שילוב של טבע ואורבניות תמצאו בגן הניסים של דובאי – ה"מירקל גרדן", מבוך מרהיב וצבעוני של פרחים מפוסלים בצורות ודוגמאות שונות. המקום הזה הוא כנראה אחד המקומות הכי מתוקים להציע בהם נישואים, ואם אפשר עדיף לצד גשרי הלבבות הגדולים והצבעוניים העשויים פרחים ומהווים את הנקודה המושלמת לשאול את השאלה החשובה. נקודה נוספת במקום ששווה לשקול היא גינת הפרפרים, כך שתוכלו להציע נישואין בזמן שאלפי פרפרים צבעוניים עפים סביבכם! 

הצעה על אברה מסורתית

אם אתם מחפשים הצעה בנוף מסורתי יותר, בחירה מקסימה ומתוקה היא הצעת נישואין על סירת "אברה", שהיא סירת עץ ערבית מסורתית. ניתן לעלות על סירה כזו בנתיבי המים של מדינת ג'ומיירה בחלק המסורתי של דובאי, ולרדת על ברך אחת באמצע הנהר, כשהתפאורה היא של ארכיטקטורה ערבית מסורתית. תוסיפו להצעה גם יין טוב או שמפנייה. 

אקווריום The Lost Chambers  במלון המפואר אטלנטיס

האקווריום במלון אטלנטיס הוא נקודה מרהיבה ורומנטית להצעת נישואין, כשברקע שוחים מאחוריכם אלפי דגים ואפילו כרישים. המקום המיוחד הזה מציע תפאורה נפלאה ומיוחדת להצעת נישואין. במלון יש גם מסעדת מישלן שיושבת כולה מתחת למים ויכולה גם היא לתפקד כמקום מושלם להצעת נישואין.

אל תשכחו להזמין צלם להצעת נישואים מושלמת 

אחרי שבחרתם את הנקודה הרומנטית שהכי מתאימה לכם, סביר להניח שאתם רוצים גם לזכות לתמונות מושלמות מהיום המיוחד שלכם. לכן, מומלץ להזמין צלמ/ת מקומיים שילוו את ההצעה מרחוק, מבלי שהכלה העתידית תהייה ערה לנוכחותם. אחרי שההצעה מתבצעת, הצלמ/ת יוכלו לצלם מספר תמונות נוספות של שניכם ברגע המיוחד.

תוכן עניינים

מחפשים מדריך בדובאי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה!

ביטוח-נסיעות-לחול-דובאי-אמירויות
דובאי, אחת מהערים המרהיבות והיוקרתיות ביותר בעולם, היא מגדלור של חדשנות ועושר. מגדלי ענק מזהירים, קניונים עצומים, ואטרקציות תיירותיות מודרניות משתלבים עם שווקים מסורתיים וחופים...