טיול יומי מדובאי לאבו דאבי: כך תוכלו לראות את האטרקציות העיקריות ביום אחד

מבוא

הערים הקוסמופוליטיות דובאי ואבו דאבי מהוות שניים מהיעדים הפופולריים ביותר באיחוד האמירויות הערביות. למרות שהן מרוחקות זו מזו רק כ-95 קילומטרים (150 מייל) או נסיעה של שעה וחצי, כל אחת מהן מציעה חוויות ואטרקציות ייחודיות למטיילים. טיול יומי מדובאי הנוצצת לאבו דאבי המסורתית יותר מאפשר לכם להעריך את האטרקציות הבולטות של שתי הערים בפרק זמן של מסלול מתוכנן היטב של עשר שעות. מדריך זה ילווה אתכם בכל מה שאתם צריכים לדעת כדי לתכנן את הטיול היומי האידיאלי בין דובאי לאבו דאבי, החל מאפשרויות התחבורה ועד לתזמון הביקור שלכם באתרים מובילים ואוצרות נסתרים לראות לאורך הדרך. בעזרת טיפים אסטרטגיים ומסלול מוצע שלם, תהיו מצוידים כדי להפיק את המרב מזמנכם בגילוי שתיים מהערים הדינמיות ביותר של איחוד האמירויות הערביות ביום טיול אחד בלבד.

טיול מומלץ מדובאי לאבו דאבי!

Powered by GetYourGuide

המרחק בין דובאי לאבו דאבי

המרחק בין דובאי לאבו דאבי הוא כ-150 קילומטרים או 95 מיילים. ברכב, הנסיעה אורכת בדרך כלל כשעה וחצי בתנאי תנועה רגילים. שני הערים ממוקמות לאורך אותו קו חוף בחלק הצפון-מזרחי של איחוד האמירויות הערביות.

אפשרויות תחבורה

בעת תכנון טיול יומי מדובאי לאבו דאבי, ישנן שלוש אפשרויות עיקריות למעבר בין שתי הערים:

השכרת רכב: השכרת רכב מעניקה לך את הגמישות והשליטה המקסימליות על המסלול שלך. הנסיעה אורכת כשעה וחצי לכל כיוון. זוהי אפשרות תקציבית טובה אם חולקים את העלויות עם אחרים. היזהר מעיכובים בתנועה בשעות העומס.

אוטובוס: אוטובוסים ציבוריים נוסעים בקביעות בין דובאי לאבו דאבי במחיר סביר. בדוק מסלולים ולוחות זמנים מראש. משך הנסיעה הוא כשעתיים לכל כיוון עם עצירות. שב בצד ימין כדי ליהנות מהנוף.

סיור מודרך: הזמנת סיור מודרך דואגת לוגיסטית לתחבורה וסיורים. מדריכי טיולים מספקים פרשנות וטיפים. הסיורים יוצאים מוקדם, עוקבים אחר מסלול קבוע וחוזרים בערב מאוחר. המחירים משתנים לפי גודל הקבוצה והכללות.

מסלול טיול מומלץ

התחילו את הטיול היומי שלכם ביציאה מדובאי מוקדם ככל האפשר, לא יאוחר מהשעה 8:00. הנסיעה מדובאי לאבו דאבי אורכת כשעה וחצי, כך שתגיעו בסביבות השעה 9:30.

תחנה ראשונה, בקרו במסגד הגדול המפואר של שייח' זאיד מיד עם פתיחתו בשעה 9:00 כדי להקדים את ההמונים. הקדישו שעה-שעתיים כדי לחקור את האדריכלות המורכבת ואת פרטי העיצוב של סמל זה של אבו דאבי.

לאחר מכן, בלו שעתיים במוזיאון הלובר אבו דאבי כדי להסתובב בין המוצגים המציגים אמנות ועתיקות היסטוריות ועכשוויות. הקפידו לבדוק גם את הטיילת שלחוף המים בחוץ.

קחו הפסקה לארוחת צהריים מהירה באחד מבתי הקפה או בתי האוכל של המוזיאון. לאחר מכן, צאו לכיוון פארק פרארי וורלד, הממוקם באי יאס, כדי לחוות את המתקנים המרגשים ואת רכבות ההרים. תצטרכו מינימום שעתיים-שלוש כדי לנצל את הפארק הזה עד תום.

בשעות אחר הצהריים המאוחרות, סעו לראות את מלון אמירטס פאלאס וצלמו תמונות. לאחר מכן, צפו בשקיעה ממרפסת התצפית במגדלי איתיחאד – דרך מדהימה לסיים את היום לפני החזרה לדובאי.

אם יש לכם זמן, צאו לטיול ערב לאורך טיילת הקורניש כדי לשתות קפה ערבי מסורתי ולאכול ממתקים. נסו לצאת עד השעה 19:00 כדי להימנע מפקקים בדרך חזרה.

טיפים לביקור מיטבי

כדי לנצל את מרב הטיול היומי שלכם מדובאי לאבו דאבי, עקבו אחר הטיפים הבאים:

  • הימנעו מהמוני השיא על ידי ביקור באבו דאבי באמצע השבוע במקום בסוף השבוע. המסגד הגדול עמוס פחות בבקרים בימי חול שאינם חגים.
  • רכשו כרטיס משולב כדי לחסוך כסף באטרקציות. ה-Abu Dhabi Pass מכסה כניסה ליותר מ-20 אתרים.
  • הזמינו כרטיסים לאתרים גדולים כמו עולם פרארי באינטרנט מראש והזמינו סיור מודרך לסיור יעיל.
  • אכלו ארוחת צהריים מוקדמת בבית קפה כדי לחסוך כסף וזמן לעומת מסעדה עם שירות מלא וזמן המתנה ארוך.
  • הביאו הרבה מים, קרם הגנה וכובע מכיוון שתהיו בחוץ לפרקי זמן ארוכים. שמש המדבר חמה מאוד.

תכנון חכם יאפשר לכם לראות את האטרקציות המובילות של אבו דאבי ביעילות בטיול יומי מספק מדובאי.

טיול יומי מדובאי לאבו דאבי מאפשר לכם לחוות את האטרקציות המרכזיות של שתי הערים באיחוד האמירויות הערביות. על ידי תכנון התחבורה ולוח הזמנים שלכם בחוכמה בעזרת הטיפים במדריך זה, תוכלו לראות את האטרקציות המובילות באבו דאבי כמו המסגד הגדול, הלובר ועולם פרארי אפילו עם רק 10 שעות פנויות. זה יוצר ניגוד בלתי נשכח בין ישן לחדש בין שתי הערים.

תוכן עניינים

מחפשים מדריך בדובאי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה!

ביטוח-נסיעות-לחול-דובאי-אמירויות
דובאי, אחת מהערים המרהיבות והיוקרתיות ביותר בעולם, היא מגדלור של חדשנות ועושר. מגדלי ענק מזהירים, קניונים עצומים, ואטרקציות תיירותיות מודרניות משתלבים עם שווקים מסורתיים וחופים...