למה כדאי לכם לבקר במוזיאון העתיד בדובאי 

בתאריך מיוחד במיוחד – 22.2.22 – נפתחה לציבור אחת האטרקציות המיוחדות והמבוקשות ביותר בדובאי: מוזיאון העתיד. למוזיאון העתיד של דובאי (MOTF) מטרה אחת עיקרית – לשגר אותנו לשנת 2070 ולהראות לנו איך סביר כי החברה תתפתח בעשורים הבאים, כיצד נחיה, מה יהיו האתגרים, ואיך להפוך כבר עכשיו את העולם ליותר טוב וכל זאת באמצעות מיצגים של מדע וטכנולוגיה. 

אם אתם חושבים לבקר במוזיאון העתיד בדובאי בחופשה הקרובה שלכם בעיר, יש לנו כמה פרטים ומידע נוסף שכדאי לדעת. 

לרכישת כרטיס מוזל למוזיאון העתיד:

Powered by GetYourGuide

מה מחכה לכם במוזיאון העתיד בדובאי?

מטרת המוזיאון היא להציג למבקרים טכנולוגיות של העתיד-הקרוב ולפתח חדשנות טכנולוגית בעיקר בתחומים של רובוטיקה, מציאות רבודה ובינה מלאכותית, תוך פיתוח פתרונות מתקדמים שיתרמו לכלכלה גלובלית חזקה וטובה יותר.

למוזיאון שבע קומות – שלוש הראשונות מתמקדות בפיתוח משאבי החלל החיצון, מערכות אקולוגיות וביו-הנדסה, כאשר שלוש הקומות הבאות מציגות טכנולוגיות שנמצאות בפיתוח הנותנות מענה לאתגרים בתחומים של בריאות, מים, מזון, תחבורה ואנרגיה. הקומה האחרונה מוקדשת לילדים. כל קומה במוזיאון מעוצבת כמו סט קולנוע יוקרתי ואינטראקטיבי, המשלב טכנולוגיות, אמנות וסיפור. ישנן גם סדנאות מיוחדות וכן הרצאות. 

בין המיצגים תוכלו לבקר ב"אמזונס הדיגיטלי", חוויה של מציאות אמיתית ורבודה היוצרת את יערות הגשם של האמזונס, כולל בחינה של פרטים קטנטנים שלא נראים בעין ערומה. אטרקציה נוספת היא ספריית DNA של אלפי זנים, היכן שניתן לחקור, לאסוף ולגלות מינים חדשים ואף לנסות להשתתף במאמץ העולמי לתקן את נזקי ההתחממות הגלובלית. אם אתם רוצים לדעת איך נחייה טוב יותר בעתיד, תוכלו לבחון את מרכז החושי, היכן שניתן להתנתק מטכנולוגיה ולהתחבר לגוף, לנפש ולרוח. 

בין היתר ובשימוש במציאות וירטואלית תוכלו להפליג לתחנת חלל בגובה 600 ק"מ מעל כדור הארץ ולבחון כיצד ניתן להפוך את הירח למקור אנרגיה מתחדשת, לחקור את תחנת החלל וכן לחוות את השפעת המדיטציה, התנועה והמים.

האם מוזיאון העתיד בדובאי מתאים גם לילדים? 

המוזיאון משלב מיצגים מסורתיים עם תיאטרון אימרסיבי ומיצגים אינטראקטיביים כך שהוא בהחלט יכול להיות מתאים גם למבוגרים וגם לילדים סקרנים. ילדים מגיל 3-10 יוכלו ליהנות מהקומה השביעית, שם נמצא מתחם "הגיבורים העתידיים", אזור המיועד לילדים.

זהו מתחם פנטסטי לילדים המתמקד בכישורים הנדרשים בעתיד. במתחם זה מעודדים את הילדים לפתח מיומנויות של דמיון, עיצוב ובנייה, והילדים יוכלו לשחק וללמוד באמצעות פעילויות המעודדות תקשורת, שיתוף פעולה ויצירתיות. בכל רגע גיבורי העתיד יכולים להיקרא להשתתף במשימה דחופה המציגה אתגר שיש להתגבר עליו בזמן מוגבל ובפיקוח של מדריכים מומחים. כל ילד הופך לשחקן, חוקר אזורים ופעילויות ולוקח על עצמו אתגרים.

כרטיסים למוזיאון העתיד

המוזיאון פתוח כל יום מ10:00-21:30. כדי להכניס למוזיאון, יש להזמין מקום מראש לפי שעה דרך אתר האינטרנט. כרטיסים עולים 149 AED, ילדים מתחת לגיל 4 נכנסים בחינם (אך עדיין יש להזמין להם מקום). 

המוזיאון מחובר ישירות למגדלי ג'ומיירה אמירייטס, בקומפלקס יפיפייה שאי אפשר לפספס, והוא אף נחשב לאחד המוזיאונים היפים בעולם. תקדישו לפחות שעתיים-שלוש אם תרצו להשלים סיור מלא במוזיאון. 

תוכן עניינים

מחפשים מדריך בדובאי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה!

ביטוח-נסיעות-לחול-דובאי-אמירויות
דובאי, אחת מהערים המרהיבות והיוקרתיות ביותר בעולם, היא מגדלור של חדשנות ועושר. מגדלי ענק מזהירים, קניונים עצומים, ואטרקציות תיירותיות מודרניות משתלבים עם שווקים מסורתיים וחופים...